//Lolita
Your Shoes Please!
DashboardFollow
broken heart !!!!!!!!!!!!!
Wednesday, February 29, 2012 @ Wednesday, February 29, 2012 | 0 Comment [s]

assalamualaikum ~


dah nama pun cintakan.memang lumrah la kan ada yang sampai ke jinjingan pelamin ada yang sekerat jalan.aku terima uji yang ALLAH telah tentukan ini.kita cuma mampu merancang je.tuhan yang menentukan segalanya.kita kena redha dengan ini semua.aku pun ada salah jugak.aku tak pernah sempurna dimata dia mungkin la.aku teruskan hidup tanpa dia pun boleh la.mana tau aku akan dapat yang lebih baik dari sebelum ini.aku kena kuat,aku tak perlu down nak tempuh semua ni.aku rasa dia bahagia di samping orang yang dia pilih.aku happy je sekarang ini aku ada keluarga n dah ada yang sayang aku kut.hihihi.aku tak nak la di sebab kan dengan semua ni aku jadi down kan.tak bermakna dia tak ada mati.aku akn kene hidup jugak,dia dah bukan milik aku memang aku taknak terhengeh2 kat dia la.dulu aku bodoh sekarang memang aku tak aku jilat balik coz dia dah ludah aku.ok la aku tak taw nak cakpa apa lagi.dah la demam then aku pikirkan semua tu lagi la aku sakit.baik aku bahagia dengan keluarga n erm erm lagi bagus . ok la byebye :)




Older Post | Newer Post


Hello, i'm Qiella , 23 years old.Welcome to my simple triple blog, Thanks for visited my blog, i'm appreciate it..Nice to meet you. Do follow







Put your url cbox or shoutmix here!!width="220"
Cbox